LIVRAREA COMENZILOR
Comenzile efectuate pe zeroalcool.ro sunt pregătite de luni până vineri (cu excepția săbatorilor legale) și predate partenerilor noștri, prestatori de servicii de curierat, în funcție de orarul de lucru al acestora.
Costurile de transport ale fiecărei comenzi sunt afișate în coșul de cumpărături, astfel încât clienții sunt informați corect de fiecare dată, înainte de a plasa o comandă.
Costul de livrare a unei comenzi plasate pe zeroalcool.ro este de 14 lei.
Livrarea este gratuită pentru comenzile cu o valoare a produselor mai mare de 190 lei (sumă rezultată după aplicarea tuturor reducerilor) în orice localitate de pe teritoriul României, aflată în lista localitaților acoperite de furnizorul nostru de servicii de curierat.
După plasarea unei comenzi, clienții sunt informați prin email și/sau SMS de primirea comenzii.
Termenul de livrare este de 24 - 72 ore. Ca regulă generală, comenzile primite până în ora 12:00 sunt predate curierului în aceeași zi, însa sunt și excepții.
Anularea comenzii
Aveți posibilitatea de a anula o comandă intrând în « Contul meu » însa doar înainte ca pentru aceasta comandă să fie generată factura.
Dacă nu aveți cont sau dacă doriți să vă modificați/anulați comanda, dupa ce s-a generat factura, vă rugăm să ne contactați în cel mai scurt timp posibil la numarul de telefon 0741 105 061 sau prin aplicatia Whatsapp, la același număr de telefon.
Preluarea comenzii de la sediu
1. opțiune disponibilă doar pentru plata online sau cu OP (ordin de plata).
2. termenul de pregătire a comenzii pentru ridicare de la sediu: minim 24 de ore.
3. comanda poate fi ridicată doar după o prealabilă notificare din partea noastră, prin mesaj sau telefon
Adresa noastră este: Splaiul Independenței 202B. Veți primi toate detaliile necesare preluării coletului, imediat ce comanda va fi procesată
Urmărirea comenzii
După plasarea comenzii, veți primi un email ce va conține toate detaliile achiziției. De asemenea, e posibil să vă contactăm pentru a obține informații suplimentare despre plată sau livrare.
Puteți urmări progresul livrarii comenzii dumneavoastra in emailul transmis catre adresa de email inregistrata la plasarea comenzii.
Produse deteriorate pe durata livrării
Produsele sunt ambalate corespunzător pentru a nu se deteriora în timpul transportului. În situațiile în care, totuși, s-au spart sticle în urma transportului, acestea se vor retrimite în mod gratuit, dupa ce se face dovada deteriorarii lor prin fotografii trimise la office@zeroalcool.ro sau pe WhatsApp la numărul de telefon 0741105061.